۱۳۸۹ بهمن ۲۳, شنبه

برگزاري کارگاه‌هاي آشنايي با تجهيزات فناوري نانو در دانشگاه‌ها


کارگاه‌های آموزشی آشنایی با تجهیزات و فناوری نانو، از سوی انجمن فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق با همکاری گروه پژوهشی نانو پودرهای پویا به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، آمادگی دانشجویان دانشگاه‌های آزاد و پیام نور استان‌های تهران و مرکزی به منظور شرکت در مسابقه ملی تجهیزات‌شناسایی فناوری نانو ذکر شده است.

این دوره‌ها، با رعایت کامل سرفصل‌های ارائه شده به‌وسیله‌ی ستاد ویژه فناوری نانو برگزار خواهد شد. گفتنی است تاکنون تعداد 49 نفر از سوی انجمن فناوری نانو دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق در مسابقه تجهیزات‌شناسایی فناوری نانو، ثبت نام کرده‌اند.

گروه پژوهشی نانو پودرهای پویا با مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آمادگی دارد، دوره‌های مشابهی را در کلیه دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور برگزار نماید. از این رو کلیه مسئولین و دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور علاقمند به برگزاری دوره‌ها در دانشگاه مربوطه، می‌توانند تا تاریخ 10 اسفند ماه سال جاری نسبت به هماهنگی به منظور برگزاری دوره‌های فوق از طریق تماس با شماره تلفن 09364721398 اقدام نمایند.

لازم به ذکر است در صورت ثبت نام گروهی دانشجویان در واحد دانشگاهی، دوره‌ها به صورت رایگان برگزار خواهد شد. همچنین در صورت قبولی در آزمون نهایی به شرکت کنندگان مدرک معتبري از سوي وزارت علوم اعطاء می‌گردد.http://www.nano.ir/competition

هیچ نظری موجود نیست: