۱۳۸۹ آبان ۲, یکشنبه

جشنوارهی فناوری نانو

سلام متن زیر عین اطلاعیه ای هست که ستاد توسعهی فناوری نانو گذاشته
من پار سال این جا رفتم پارسال که غیر از بی ربط بودن بخش صنعت به فناوری نانو هیچ مشکلی نداشت !!!!
انشا الله امسال بهتر شده


بعد از برگزاري اولين و دومین جشنواره فناوري نانو در سال 1387 و 1388، سومین جشنواره فناوری نانو در آبان ماه 1389 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود. اين جشنواره، شامل بخش هاي زير است:

1- نمايشگاه

شرکت کنندگان دستاوردهاي خود را در حوزه فناوري نانو به صورت زير نمايش خواهند داد :
محصولات توليدي (در مقياس صنعتي و پايلوت)
محصولات صنعتي بهبود يافته با فناوري نانو
تجهيزات آزمايشگاهي
دستاوردهاي علمي و تحقيقاتي
خدمات توسعه فناوري

2- آموزش عمومي فناوري نانو (Public Show)

در اين بخش مفاهيم و کاربردهاي ملموس فناوري نانو به طور عملي به بازديدکنندگان و بويژه دانش آموزان، آموزش داده خواهد شد و جزوات و کتابچه هايي نيز ميان بازديدکنندگان توزيع خواهد گردید.

3- بخش ويژه صنعت (Nano Industrial Show)

در اين بخش مديران و متخصصان صنايع با کارکرد اين فناوري آشنا خواهند شد و کاربردهاي صنعتي نانو در چند صنعت مهم در معرض نمايش قرار خواهد گرفت.

4- نمايش دستاوردهاي علمي دانشجويي

هدف از برپايي اين بخش معرفي و شناساندن پايان نامه هاي مرتبط با فناوري نانو است که امکان تجاري سازي و يا صنعتي نمودن آنها وجود دارد. به همين منظور فارغ التحصيلان در مقاطع کارشناسي ارشد و دکترا که پايان نامه هاي آنها مرتبط با فناوري نانو است مي توانند با مراجعه به سايت جشنواره و ارسال مدارک مورد نياز (پس از ارزيابي) در اين بخش شرکت کنند.

5- فروشگاه محصولات نانو

در اين بخش محصولات فناوري نانو، توليد شرکت هاي داخلي با هدف معرفي محصولات تجاري شده و عرضه آن به قيمت مناسب، به فروش خواهد رسيد.

6- تجليل از برترين هاي فناوري نانوي ايران

در اين برنامه که به صورت ساليانه برگزار مي شود، افراد و مؤسساتي که بيشترين فعاليت را در زمينه فناوري نانو داشته اند، معرفي و از آنها تجليل مي شود. بر اين اساس مؤسسات پژوهشي، محققان، فناوران، بنگاه ها، مراکز رشد، رسانه هاي برتر و آزمايشگاه هاي برتر ايران در حوزه فناوري نانو معرفي مي شوند.

7- نشست و کارگاه تخصصي

در حاشيه نمايشگاه، نشست ها و کارگاه های متعددی در حوزه هاي مختلف فناوري نانو برگزار خواهد شد که شرکت در آنها برای عموم آزاد است.

اینهم لینک دانلود نقشه ی نمایشگاهhttp://festival.nano.ir/ 

هیچ نظری موجود نیست: